Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

BID MANAGER

38,75 uur per week

HOOFDKANTOOR SON

Afdeling Bidmanagement Hoofdkantoor Son; de afdeling waar we de kwaliteit van onze offertes borgen. In nauwe samenwerking met onze eigen MAAS professionals en externe partijen werken we aan de beantwoording van klantvragen en (Europese) aanbestedingen. We verzorgen niet alleen de inhoud maar ook de vormgeving. Werken bij bidmanagement betekent dat je houdt van snel schakelen, harde deadlines, samenwerken en samen trots zijn op het behaalde resultaat.

Ter versterking van deze afdeling zijn wij per direct op zoek naar kandidaten voor de functie van:

BID MANAGER

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het succesvol en volgens planning laten verlopen van aanbestedingstrajecten.

Als Bid Manager ben je de spil in het commerciële aanbestedingsproces. Je coördineert van begin tot eind alle werkzaamheden met betrekking tot het bid. Hierbij fungeer je als een echte projectleider die de beantwoording van de aanbesteding uiteindelijk samenstelt door middel van (zelf)geschreven en opgevraagde/aangeleverde informatie. Met jouw goede pen en redactioneel inzicht weet je dan ook vaak complexe content te vangen in een pakkende aanbestedingstekst. Naast het onderhouden van contacten met alle betrokken externe partijen, werk je ook nauw samen met collega’s van diverse afdelingen en op verschillende niveaus. In goede samenwerking organiseer je het gehele bidproces. Kortom, samen zorg je voor commercieel succes!

In deze functie rapporteer je aan de Teamleider Bidmanagement.

Meer specifieke taken in je functie zijn:

–      Het bewaken van de voortgang van alle deadlines van de aanbesteding;

–      Opvragen en toevoegen van documenten en certificaten aan de aanbieding;

–      Verzorgen van rapportages aangaande tenders en aanbestedingen;

–      Actief bijdragen aan de verbetering van de interne processen en naleven van de interne  procedures;

–      Meedenken voor innoverende, duurzame en/of alternatieve oplossingen;

–      Meeschrijven met de aanbestedingsteksten;

–      Uitvoering geven aan commerciële en administratieve taken ter ondersteuning van  Accountmanagers op aanbestedingen.

 

Wij zoeken:

Een enthousiaste kandidaat met een HBO werk- en denkniveau die minimaal 2 jaar aantoonbaar succesvolle ervaring heeft in een vergelijkbare functie. Je hebt talent voor plannen en deadlines bewaken, hebt en behoudt met een helicopterview altijd overzicht en weet de rust te bewaren in een hectische omgeving. Daarnaast ben je communicatief sterk, commercieel creatief en werk je goed in teamverband. Je hebt een proactieve en resultaatgerichte houding en streeft er naar iedere aanbesteding tot een succes te maken! Uiteraard heb je ook een zeer goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Het aanbod van MAAS:

MAAS is continu in beweging. Nieuwe klanten, nieuwe innovaties, mensen die doorgroeien. Werken bij MAAS biedt jou een zelfstandige functie binnen een dynamische en no-nonsense omgeving. Je krijgt de vrijheid en verantwoordelijkheid om vorm te kunnen geven aan jouw functie. Een goed pakket arbeidsvoorwaarden is daarbij vanzelfsprekend.

Interesse?

Heb je interesse en voldoe je aan het profiel? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet. Stuur je cv met motivatie naar Suzanne Rustige, HR Functionaris MAAS, hrm@maas.nl

Aquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.